Türbanlıyı otobüste direğe dayayarak siktim

Seks hikayeleri okumayı severim hele bir de türbanlı seks hikayeleri varsa sabaha kadar uyumadan 31 çekerek okuyup boşalırım. Türbanlı hikayeleri beni en çok boşaltan hikayeler dir.Türbanlı kadınlar uzun zamandır ilgimi çekiyordu. O zamana kadar bir çok karı sikmiştim, ama koleksiyona derhal bir türbanlıyı eklemem gerekiyordu….

yaz tatilim

Merhabalar ben Ankara`dan Evren. Herşey geçen yaz gittiğimiz tatil köyünde başladı.Birgün arkadaşımla beraber plaja gidiyorduk ve bir adamın duş kabininde oğluyla ilişkiye girdiğini gördük. Olaydan sonra 1 hafta geçti. Arkadaşım bize geldi ve o günkü olayı konuşmaya başladık. Ne yalan    söyleyelim ikimizin de hoşuna…

annemi arkadan siktim

mrb ben burak istanbul avcılar da oturuyoruz. yaşım 20.size anlatacağım olay henüz yeni mayıs sonu gibi gerçekleşti. herşey yüz gerçektir. benim annemin adı öznur 43 yaşında 1.67 boy 65 kg balıketli ve iri göğüslü bi hatun biçok insan annemi gülben ergen e benzetir. annemin 2…

gerçek bir serap tı

İki yıl önce yaşadığım unutulmaz bayram tatilini sizlerle paylaşmanın zamanı geldi. Herkes gibi bende seksi severim, bu tatilde de unutulmaz anlar yaşayacağım düşüncesi daha başlamadan beni heyecana sarmıştı. Ancak tatil köyünde başlayan tatilin ilk günü yoğun yağmur hepimizi kapalı mekanlara    tıkmıştı ve bende bu…

abla oraya bizim hikayemizi yaz

Abla Oraya Bizim Hikayemizi Yaz Babam trafik kazasında öldüğünde ben 10 annem 29 yaşlarındaydık.Bir yıl ancak geçmiştiki annem kendisinden 26 yaş büyük bir adamla yeniden evlendi. Üvey babam dedemden iki yaş büyüktü,ama çok zengindi. Kendisi bana çok düşkündü,eğitimim için hiçbirşeyi sakınmıyordu.22 yaşımda ülkenin en popüler…

evliciftlerin aradigi bende

herkese selam.adım bora.yaşım 32 boyum 180 kilo 78 kumral ela gözlü biriyim.cok yakışıklı olmasada çirkin de değilim.ama bendeki benimde bilemediğim bi özellik kadınlaraa yada çift lere acaip bi elektrik veriyor.valla ben demiyorum onlar diyo.nedir bende anlayamadım))).herneyse başımdan geçen bikaç olay var birini anlatmak paylaşmak istiyorum…

kayıncosunun karısını siken enişte

Kocasi Agzini Ben Amini Doldurdum selan ben serkan almanyada nrw de kalmaktayim ve dayimlarla yasiyo.. Kocasi Agzini Ben Amini Doldurdum selan ben serkan almanyada nrw de kalmaktayim ve dayimlarla yasiyorum bir restoranta calisiyorum gececi idim restorantta cok is olmadigi icin yanliz calisiyordum bir cift vardi…

festivalde yediler beni

Ben Alper, arkadaşlarım alpoş diyorlar. Ankara’da yaşayan, 19 yaşında, kadınımsı, çok tatlı, tecrübeli, pasif bir gayim. Şimdiye kadar çok güzel deneyimlerim oldu, fakat hep gizledim. Artık bu hikayelerimi zaman içinde sizlerle paylaşmaya karar verdim. Geçen yaz edremit/zeytinlideki rock festivaline gittim. Orada selim, cüneyt ve ben…

Lezbiyen Seks Hikayelerim Gerçek Oldu

İnternetteki bu tür seks hikaye sitelerinde hikaye okurken erotikshikaye.com ‘da bir hikayemi paylaşmıştım. Hikayeme baya bir ilgi duyulumuştu gelen maillerden bir tanesine cvp vererek bir hikaye daha yaşamış olduk ve bunu sizlere paylaşmak hakkım. Keyifli dakikalar. Merhaba Lezbiyen Seks hikaye okurları. Burda daha öncede bir…

ayşenurla

bu yazdiğim tamamen doğrudur.ayşenurun doğumgünü vardi.benide çağırdı.zaten fırsat kolluyordum.bende tamam diyip evine gittim.güzel bi doğumgünü oldu.herşey bitmiş beni abisi gibi sevdiğinden herkez gittikten sonra evi beraber topluyorduk.odasına girdi bende tabi arkasından gittim deliye dönmüştüm.onu üstünü değiştirirken yakaladım kendime çevirdim ve göğüslerini yalamaya başladım.çok direndi ama…

1 2 3 10